Pemulihan penyembuhan semulajadi - Cara paling selamat untuk Sihat

Pemulihan penyembuhan semulajadi - Cara paling selamat untuk Sihat

Kebanyakan cara perubatan semula jadi tradisional dan lama wujud adalah aromatik - sebatian yang mereka gunakan untuk merawat penyakit dan penyakit biasa adalah kesan tumbuhan menjalankan peperangan kimia di antara satu sama lain dan untuk menangkis herbivor. Sebatian sama dan bahan-bahan yang membuat banyak sayur pahit dan bau yang kuat adalah orang-orang yang digunakan dalam perubatan herba dan ujian klinikal.

Terdapat pelbagai jenis cara perubatan semula jadi yang ada hari ini dan terdapat minat yang semakin berkembang dan daya tarikan dalam segala hal dari ubat homeopati untuk artritis untuk mencari herba yang berkelayakan atau pengamal herba di kawasan tertentu. Rakyat mahu tahu perkara seperti apa yang program detoksifikasi yang terbaik dan makanan tambahan dan perkara-perkara seperti apakah nutrien yang terbaik dan mineral untuk merawat dan mencegah keadaan tertentu.

Berikut adalah beberapa cara perubatan semula jadi untuk anda:

- Untuk Jerawat
Rawatan jerawat menggunakan Madu dan Kayu Manis campuran - Campurkan madu dan serbuk kayu manis sehingga ia konsisten tampal. Memohon tampal pada waktu malam untuk jerawat sebelum tidur dan mencucinya pada keesokan harinya dengan air suam. Ulangi prosedur ini selama dua minggu dan jerawat akan hilang selama-lamanya.

Rawatan jerawat menggunakan Orange kulit Paste - Buat pes kulit jeruk dengan mengisar kulit jeruk dalam air mendidih. Biarkan ia sejuk dan sapukan pada dan sekitar jerawat dan jerawat. Ini boleh digunakan bila-bila masa.

- Untuk Candida
Rawatan Candida menggunakan Plain Yogurt - Anda mesti menggunakan kismis tanpa gula tambahan atau bahan-bahan lain. Untuk Candida faraj celup tampon dalam yogurt dataran dan masukkannya ke dalam faraj. Adakah ini dua kali sehari sehingga Candida dibersihkan. Anda juga boleh sapu yogurt di sekitar bahagian faraj.

Bukan sahaja yogurt membersihkan kawasan yang dijangkiti tetapi juga akan memberi pinjaman kesan menenangkan dan melegakan gatal-gatal yang teruk dan menangis. Kismis boleh digunakan pada mana-mana kawasan badan. Biarkan kulit selama kira-kira sejam sebelum membasuh dengan air suam.

- Untuk luka terbuka Sejuk
Merawat kudis sejuk dengan menggunakan tepung jagung - ubat ini adalah baik untuk jika kudis sejuk anda sudah melepuh. Apabila lepuh Dada meletakkan kanji jagung pada mereka kering mereka. Benar-benar berfungsi dengan baik.

Ini hanya beberapa cara perubatan semula jadi untuk beberapa penyakit biasa. jika anda melihat beberapa tanda-tanda sebarang penyakit, mencari dahulu doktor anda dan bertanya jika cara perubatan semula jadi akan sesuai dengan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar