Jangkitan pundi kencing Alternatif - Menyembuhkan UTI Satu Remedy di Masa

Jangkitan pundi kencing Alternatif - Menyembuhkan UTI Satu Remedy di Masa

Adakah anda tahu bahawa alternatif jangkitan pundi kencing terdiri daripada pelbagai ubat yang bekerja sama ada siram atau membunuh bakteria yang menyebabkan jangkitan? Doktor anda mungkin telah memberitahu anda bahawa bakteria coli E yang paling menyebabkan UTI.

Malangnya, antibiotik hanya boleh berbuat demikian banyak untuk mengubati jangkitan ini. Malah, hampir 25% daripada semua pesakit yang mengambil antibiotik akan menjadi pesakit ulangan jika mereka mengambil antibiotik. Adakah anda seorang pesakit yang TIDAK dijumpai penawar menggunakan antibiotik?

Berita besar adalah bahawa alternatif jangkitan pundi kencing boleh menyembuhkan UTI dalam jam!

Menyembuhkan UTI dengan Pemulihan semula jadi

Menyembuhkan jangkitan saluran kencing anda hanya boleh dilakukan dengan imuniti yang sihat dan dengan menyiram bakteria 'jahat' yang menyebabkan kesakitan. Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa petua untuk memulakan rawatan rumah alternatif anda.

Dan berita yang lain yang baik adalah bahawa anda tidak perlu membeli antibiotik mahal yang tidak berfungsi. Malah, kebanyakan ubat semula jadi kos kurang dari $ 5 sekeping. Berikut adalah beberapa tips untuk memulakan rawatan anda.

Alternatif Jangkitan Pundi Kencing

Berikut adalah beberapa tips untuk memulakan rawatan rumah anda.

1. Meningkatkan imuniti anda dengan menambah sekurang-kurangnya 2000 mg vitamin C setiap hari.

2. Minum air yang banyak untuk menjaga tubuh dan pundi kencing anda mansuhkan. Air menjadikan anda seorang yang sihat dan anda harus bertujuan untuk minum sekurang-kurangnya 100-120 auns setiap hari.

3. Zink juga bermanfaat untuk imuniti yang sihat kerana ia boleh membantu penyerapan vitamin C. Mengambil lozenges zink bersama vitamin C anda adalah sangat membantu.

4. Serat juga penting untuk mana-mana diet sihat untuk mengepam jangkitan saluran kencing. Anda perlu makan banyak buah-buahan, sayur-sayuran, bijirin penuh dan dedak.

5. Terdapat banyak cara-cara untuk memulakan curahan bakteria menyebabkan UTI anda. Sebagai contoh, pasli adalah ubat semulajadi yang membekalkan badan dengan opial yang serupa dengan antiseptik semula jadi. Ramai pelanggan saya bercakap gah tentang kelegaan dalam masa kurang daripada 20 minit.

6. Adakah anda makan yogurt dengan acidophilus dan bifidus yang boleh menggalakkan 'baik' pertumbuhan bakteria? Jika anda telah mengambil antibiotik, anda kemungkinan besar mempunyai mengira lemah bakteria 'baik'. Anda boleh meningkatkan ini dengan menambahkan dengan yogurt rasa!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar