Adakah Keadaan Perubatan Anda boleh dirawat Dari Rumah?

Adakah Keadaan Perubatan Anda boleh dirawat Dari Rumah?

Pada hari ini dan umur, ia seolah-olah seperti semua orang melakukan apa yang mereka boleh untuk mengelakkan kuman. Dari melambung jualan sanitizer tangan kepada orang-orang mengelakkan tangan berjabat seperti ia penyakit itu, ia adalah selamat untuk mengatakan bahawa semua orang melakukan apa yang mereka boleh untuk kekal bebas kuman. Siapa yang tidak mahu supaya berhati-hati dengan penyakit seperti virus H1N1 cepat merebak kira-kira?

Dengan konsensus bahawa mengelakkan orang sakit adalah perkara yang terbaik untuk dilakukan untuk tinggal penyakit bebas, mengapa ia jadi perkara biasa bagi orang-orang untuk duduk di dalam bilik menunggu di pejabat doktor, yang mempunyai bilik penuh dengan orang yang sakit? Ramai yang datang ke kesedaran bahawa meninggalkan rumah mereka untuk pergi ke pejabat doktor mempunyai syarat-syarat yang mudah, seperti sejuk, selesema, bronkitis, ruam kulit, dan lain-lain dirawat adalah tidak perlu, apabila ada banyak penjagaan kesihatan rumah dan perundingan perubatan dalam talian perkhidmatan yang ada, yang membolehkan pesakit untuk dirawat bagi syarat-syarat kecil dari keselesaan rumah mereka sendiri.

Bagi mereka yang tidak mempunyai insurans, yang telah mobiliti atau akses terhad kepada pejabat doktor, dan juga bagi mereka yang hanya ingin menjimatkan masa dan wang, mendapatkan rawatan dan perundingan di rumah boleh menjadi satu kelegaan. Terdapat ramai doktor yang berbeza dalam talian yang orang boleh mencari untuk bekerja dengan, dan juga pelbagai doktor biasa yang masih akan membuat panggilan rumah, walaupun itu mungkin kos pesakit yang lebih. Perundingan doktor dalam talian perkhidmatan yang lebih murah dan kadang-kadang lebih mudah perubatan yang orang boleh menikmati, yang membolehkan mereka untuk meneruskan kehidupan mereka dan kembali kepada kesihatan tanpa berbelanja tinggi atau berurusan dengan perlu bersusah-payah perjalanan ke doktor.

Sesetengah orang mungkin berfikir bahawa pergi ke pejabat doktor tidak ada masalah besar. Bagi kebanyakan orang, ia tidak. Walau bagaimanapun, bagi orang-orang tertentu, terdapat banyak halangan di jalan mereka melawat doktor di pejabat. Terdapat banyak faedah kepada penjagaan kesihatan dari rumah untuk orang-orang ini, dan terutamanya untuk mereka yang tidak mempunyai pilihan rawatan lain. Preskripsi doktor dalam talian dan nasihat doktor dalam talian begitu berguna kepada begitu ramai orang yang memerlukan rawatan perubatan tetapi tidak mahu atau tidak boleh meninggalkan rumah mereka kerana pelbagai sebab. Dengan berjuta-juta rakyat Amerika kekurangan liputan penjagaan kesihatan yang mencukupi, ia seolah-olah bahawa mereka mesti dipaksa untuk memilih yang kurang daripada dua kejahatan: bil-bil perubatan yang mahal atau meninggalkan perkara yang tidak dirawat, yang boleh membawa kepada komplikasi yang serius atau kematian dalam beberapa kes.

Jadi - apa faedah?

Manfaat kesihatan dari rumah adalah bahawa anda menjimatkan masa, sering menyimpan wang, boleh mendapatkan perhatian perubatan yang anda perlukan dengan mudah, dan anda dapat mengetahui dengan mudah jika sesuatu keperluan diuji atau diperiksa secara peribadi, menjimatkan yang melawat pejabat awal sekiranya isu perubatan adalah kecil dan tidak layak ujian atau peperiksaan tersebut. Bagi mereka yang mempunyai pergerakan terhad atau tidak dapat meninggalkan rumah mereka, penjagaan kesihatan rumah adalah satu-satunya pilihan yang ada padanya, dan doktor dalam talian telah membuat ia lebih mudah dan boleh diakses bagi mereka untuk mendapatkan penjagaan yang mereka perlukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar