GERD Remedy Asli - 5 Rahsia untuk Penyembuhan Asid Reflux di Rumah

GERD Remedy Asli - 5 Rahsia untuk Penyembuhan Asid Reflux di Rumah

Pernahkah anda cuba ubat GERD semulajadi untuk menyembuhkan refluks asid anda? Kebanyakan orang yang masih mengalami pedih hulu hati konsisten telah tidak dianggap rawatan alternatif untuk penyakit biasa ini. Dan perkara yang tragis adalah bahawa beribu-ribu orang masih menggunakan antasid dan ubat-ubatan lain yang boleh berjaya.

Jika anda sedang berjuang untuk menyembuhkan refluks asid, artikel ini adalah untuk anda. Anda tidak perlu untuk terus mengambil antasid yang tidak berfungsi. Dalam artikel ini, anda akan mempelajari 5 cara mudah untuk menyembuhkan GERD dan mengatakan selamat tinggal kepada penyakit ini.

Rahsia tentang Pengawetan Asid Reflux

Kami semua mempunyai masalah ini kadang-kadang dalam kehidupan kita tetapi ramai orang berurusan dengan pedih ulu hati setiap hari. Punca yang paling mungkin di sebalik penyakit ini yang lebih rendah sfinkter esophageal yang rosak atau seminggu (LES). LES adalah flap otot yang terletak di atas perut dan bertanggungjawab untuk menjaga barang-barang masuk dan keluar dari perut.

Jika anda mengalami penyakit ini, sfinkter anda adalah yang paling mungkin lemah kerana tahun haus dan lusuh. Yang benar adalah bahawa rata-rata orang tidak tahu bagaimana untuk menjaga sfinkter mereka. Dan jika anda belajar bagaimana untuk menjaga ia dan mengukuhkan semula; anda benar-benar boleh menyembuhkan refluks asid sepenuhnya.

Berikut adalah beberapa tips yang anda mungkin ingin untuk memulakan hari ini!

GERD Natural Remedy Rahsia

1. Semasa anda membenarkan LES anda untuk pulih dengan sendirinya, anda perlu mengelakkan beberapa perkara yang bekerja untuk melemahkan sfinkter. Mengelakkan makanan dan minuman untuk tempoh satu minggu: kopi, alkohol, minuman berkarbonat, makanan berasid, makanan pedas, dan makanan keras rangup seperti roti bakar, keropok dan bijirin.

2. Dengan mengelakkan makanan ini, sfinkter anda akan mempunyai masa untuk sembuh. Anda juga harus hanya minum air pada masa ini dan juga makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran untuk serat mereka, mineral, dan kandungan vitamin.

3. Anda juga akan mahu untuk memulakan membaiki tisu kepak otot dengan makan 3 sudu besar madu sehari. Madu adalah salah satu remedi yang tertua (walaupun dijumpai dalam piramid) dan boleh digunakan untuk menyembuhkan tisu yang rosak. Anda perlu pastikan anda mempunyai satu sudu madu kanan sebelum tidur.

4. Minum jus lidah buaya juga merupakan penawar popular kerana lidah juga telah diketahui mempunyai kuasa penyembuhan. Anda boleh menemui beberapa di mana-mana kedai makanan kesihatan.

5. Anda juga perlu makan epal setiap kali anda merasa serangan refluks datang di atas. Epal seolah-olah menjadi anti-asid yang berkesan bahawa kebanyakan pelanggan saya mengesyorkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar