Apa yang Anda Perlu Tahu dalam hal Perubatan Yayasan Alternatif

Apa yang Anda Perlu Tahu dalam hal Perubatan Yayasan Alternatif

Perubatan moden terus mendapatkan lebih banyak dan lebih rumit dari hari ke hari, dan ini menyebabkan minat yang semakin meningkat dalam berkesan, amalan perubatan mudah yang telah lalu. Herba, urut, akupunktur, aromaterapi - semua kejatuhan ini di bawah payung perubatan alternatif. Malangnya, tidak cukup sedikit maklumat yang salah dan kebimbangan tidak berasas mengenai rawatan alternatif, dan juga kekurangan peraturan berbanding dengan perubatan moden. Bukan untuk keuntungan Alternative Medicine Yayasan bertujuan untuk memberikan maklumat berasaskan fakta bagi mereka yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang rawatan perubatan alternatif. Yayasan ini tidak berhasrat untuk menggantikan perubatan moden dengan rawatan alternatif - mereka berharap untuk menggabungkan yang terbaik dari kedua-dua amalan.

A Pelajaran Sejarah Ringkas

Alternatif Perubatan Foundation ditubuhkan pada tahun 1998 di Bethesda, Maryland. Ia bermula sebagai tindak balas kepada permintaan yang semakin meningkat untuk lebih lembut dan lebih selamat daripada rawatan sedang disediakan oleh perubatan moden. Mereka berharap untuk mendidik orang ramai mengenai rawatan alternatif, dan mereka juga berusaha untuk mendidik bidang perubatan barat juga.

Perubatan tradisional adalah perniagaan yang besar hari ini, dan oleh itu mereka tidak sentiasa menghargai persaingan. Seperti orang Barat telah menuntut lebih banyak akses kepada rawatan alternatif, syarikat insurans telah bertindak balas dengan bersetuju untuk menampung beberapa prosedur, termasuk hipnoterapi dan akupunktur. Semak dengan syarikat insurans kesihatan anda untuk melihat mana, jika ada, rawatan alternatif yang dilindungi.

Alternatif Perubatan Yayasan juga menerbitkan The Townsend Surat, iaitu jurnal tentang - anda fikirkan - rawatan alternatif yang berbeza. Penyumbang kepada jurnal termasuk saintis, doktor, dan mereka yang adalah peserta aktif dalam bidang ini. Ia tidak berusaha untuk menolak terapi mereka pada sesiapa, semata-mata untuk menunjukkan orang-orang yang boleh mendapat manfaat daripada tertentu rawatan ini.

Best of All - Ia adalah Percuma!

Alternatif Perubatan Foundation menyediakan pelbagai perkhidmatan, termasuk ceramah, kelas, dan majalah tentang rawatan alternatif. Ia juga menguruskan sebuah laman web percuma dengan maklumat yang berguna. Mereka juga menerbitkan beberapa buku percuma atau kos rendah yang boleh didapati melalui Amazon.com.

Beberapa topik yang diliputi termasuk Tibet Perubatan Tradisional, amalan Ayurveda, dan topik yang dikhaskan untuk penyakit tertentu seperti kanser dan autisme.

Maklumat mengenai sesuatu yang penting seperti penjagaan kesihatan hendaklah sentiasa tersedia kepada semua orang, terutama di zaman ini teknologi. Itulah matlamat utama The Alternative Medicine Foundation.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar