Cuba ini Terbukti Menyembuhkan Jangkitan Pundi Kencing

Cuba ini Terbukti Menyembuhkan Jangkitan Pundi Kencing

Jangkitan pundi kencing mungkin satu petunjuk fungsi sistem imun yang rendah dan rawatan antibiotik biasa mungkin berkesan untuk jangka masa yang tetapi tidak akan menguatkan sistem imun. Homeopati dan herba penawar jangkitan pundi kencing boleh menangani punca asas masalah dan membantu mencegah kemungkinan berulang.

Jangkitan pundi kencing adalah disebabkan oleh bakteria yang memasuki pundi kencing yang menyebabkan gejala-gejala seperti gangguan dalam corak tidur kerana keinginan kerap membuang air kecil, memecahkan hubungan sebagai hubungan seks menjadi sakit, dan campur tangan dalam kehidupan kerja.

Sistem perkumuhan boleh secara semulajadi disokong hati. Pengambilan air yang mencukupi (sekurang-kurangnya 64 auns sehari) boleh membantu bakteria berbahaya siram dari pundi kencing dan saluran kencing. Kebersihan pundi kencing juga boleh dibantu dengan hanya memakai seluar dalam kapas.

Selain itu, terdapat ubat semula jadi yang telah berjaya digunakan selama berabad-abad dalam perubatan semulajadi untuk menyokong keseimbangan PH yang sihat serta kesihatan keseluruhan sistem kencing dan pundi kencing.

Ubat-ubatan homeopati bekerja untuk menyokong kesihatan sistemik, mewujudkan keseimbangan holistik serta melegakan penyakit dan mencegah penyakit. Ubat-ubatan farmaseutikal menyekat gejala dan ia kini diketahui bahawa penggunaan berlebihan antibiotik boleh menyediakan pentas bagi jangkitan berulang.

Herba lemon balsem, buchu, daun bearberry dan yarrow adalah ubat yang berkesan herba untuk UTI dan jangkitan pundi kencing. Herba-herba ini disokong oleh kajian penyelidikan klinikal moden dan abad penggunaan berjaya dalam perubatan semula jadi tradisional. Herba-herba bersama-sama dengan ubat-ubatan homeopati adalah mudah, murah penawar jangkitan pundi kencing yang membantu untuk menjaga saluran kencing dan pundi kencing yang sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar